محفل فراغت دوازدهیمن دور محصلان پوهنځی‏های مختلف پوهنتون غزنی برگزار گردید.

gu_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۹/۷ - ۱۲:۳
م

پوهنتون غزنی به عنوان یکی از نهادهای علمی در کشور، محفل دوازدهیمن دور فراغت محصلان پوهنځی‏های مختلف خویش را روز چهار شنبه مؤرخ ۱ قوس 1402 هـ.ش مطابق۸ جمادی‏الاول سال 1445 هـ.ق، با حضور مولوی رحیم الله «محمود» معاون والی ولایت غزنی و ، الحاج مولوی عبدالواسع منصور رئیس پوهنتون غزنی ، شیخ الحدیث محمد رسول استاد مدرسه جهادی ، قاری محمد عالم ناصح رئیس امربالمعروف ولایت غزنی ، ، معاونین پوهنتون غزنی ، شماری از روسای ادارات دولتی ولایت غزنی، علما، روسای پوهنځی‏ها، استادان، کارمندان، فارغین و خانواده‌های آنان در صحن این پوهنتون برگزار نمود.

برنامه یاد شده با تلاوت آیات قرآنکریم آغاز گردیده، سپس، استاد عبدالبصیر حنفی معاون امور علمی پوهنتون غزنی حضور و تشریف‏آوری اشتراک کنندگان را خیرمقدم گفته، ابراز خرسندی نمود که در این برنامه پُراهمیت حضور دارند. معاون امور علمی پوهنتون غزنی فراغت این دور از محصلان را تبریک گفته، از تلاش‌‌های فراوان و زحمات خستگی ناپذیر استادان و مسئولان پوهنځی‏ها در قسمت ارائه خدمات تحصیلی برای محصلان ابراز تشکر و قدردانی نمودند. موصوف همچنان محصلان را متوجه مسئولیت‏های آنان کرده از آنان خواست که در جامعه و مردم خویش به شکل صادقانه خدمت نمایند.

شیخ الحدیث محمد رسول استاد مدرسه جهادی ضمن صحبت پیرامون اهمیت و مزیت فراگیری علم و دانش، فراغت این محصلین را تبریک گفته، وخاطر نشان کرد که قشر تحصیل کرده جامعه باید وحدت ویک پارجگی خود را حفظ نمایند..

مولوی رحیم الله محمود معاون والی ولایت غزنی ضمن عرض تبریکی به فارغین در مورد اهمیت و ضرورت فراگیری علوم در سازمان‏های مختلف آموزشی صحبت کرده و از تلاش‏های رهبری پوهنتون و استادان این نهاد علمی ابراز تشکر و قدردانی نمودند.

پوهنمل احسان الله سعید یک تن از استادان پوهنتون غزنی باالنوبت حضور و تشریف‏آوری مهمانان را در برنامه خوش‏آمدید گفته، ضمن صحبت در رابطه به نقش و وظایف پوهنتون‏ها، فراغت محصلان را به خودشان و فامیل‏های آنان، رهبری وزارت تحصیلات عالی و جامعه علمی کشور تبریک عرض داشتند. آقای سعید شمار فارغین امسال پوهنتون غزنی را ۵۴۶ تن گزارش داده و محصلان فارغ شده را به کسب مدارج بالای تحصیلی تشویق نموده و آنانرا متوجه مسئولیت‏های بعدی شان نمودند.

با این حال، مولوی عبدالواسع منصور رئیس پوهنتون غزنی ، نیز پیرامون موضوع صحبت کرده و

فراغت این دور از محصلان را تبریک گفته، از تلاش‌‌های فراوان و زحمات خستگی ناپذیر استادان و مسئولان پوهنځی‏ها در قسمت ارائه خدمات تحصیلی برای محصلان ابراز تشکر و قدردانی نمودند. موصوف همچنان محصلان را متوجه مسئولیت‏های آنان کرده از آنان خواست که در جامعه و مردم خویش به شکل صادقانه خدمت نمایند

محفل با قرائت دعائیه خاتمه یافت

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۰:۱۶
Background image

امتحانات نهایی سمستر تاق سال (1402) پوهنتونِ غزنی آغاز گردید!

امتحانات نهایی سمستر تاق سال (1402) پوهنتونِ غزنی آغاز گردید!

روز چهارشنبه موُرخ 10/9/1445 ه.ق مطابقِ 1/1/1403ه.ش امتحانات نهایی سمستر تاق سال (1402)پوهنتونِ غزنی با شفافیت کامل و در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۰:۶
Background image

برنامه رهنمودی تحت عنوان ترتیب پلان استراتیژیک پوهنتون غزنی برگزار گردید!

برنامه رهنمودی تحت عنوان ترتیب پلان استراتیژیک پوهنتون غزنی برگزار گردید!

برنامه رهنمودی تحت عنوان ترتیب پلان استراتیژیک پوهنتون غزنی به تاریخ 4 حمل 1403 مطابق 13/9/1445 با تلاوت آیاتی. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۰:۳
Background image

الیوم مورخ 1445/9/21 ادامه کمپاین نهال شانی در پوهنتون غزنی برگزار گردید.

الیوم مورخ 1445/9/21 ادامه کمپاین نهال شانی در پوهنتون غزنی برگزار گردید.

درین کمپاین که محترم مولوی محمد جاوید «خالد» معاون مالی واداری پوهنتون غزنی و سایر مسئولین مربوطه حضور داشتند،. . .

BACK TO NEWS